Service & garantie

Service

Bij Het Rullen Hoveniers kunt u rekenen op de beste klantenservice. Hieronder leest u wat deze klantenservice inhoudt.

Servicemedewerker

Om de klanten waar wij een tuin hebben aangelegd te ondersteunen bij het onderhoud van hun tuin, maakt onze servicemedewerker Hein van Roij  periodiek een afspraak om de tuin te komen bekijken. Tijdens de bezoeken geeft hij u tips and tricks om de tuin goed te onderhouden en voert hij ook telkens een nacontrole uit op de planten die dood zijn gegaan uitvoeren, zodat wij ze snel (en gratis) kunnen vervangen.  

Hoewel wij zeer nauwkeurig en met de beste materialen werken, komt het wel eens voor dat na verloop van tijd een tegel verzakt, een houten plank kromt trekt of een ander onderdeel van de tuin meer helemaal optimaal is. Omdat u een Garantietuin heeft, lossen wij ook dit zonder discussie en gedoe snel voor u op.

Een servicebezoek duurt meestal maximaal een half uur. De eerste jaren zal onze servicemedewerker wat vaker langs komen, in latere jaren als de tuin meer volwassen is nog één keer per jaar. Hein neemt steeds zelf het initiatief om een afspraak te maken, maar als u al eerder behoefte heeft aan ondersteuning of vragen heeft, kunt deze ook altijd aan hem stellen.

De bezoeken van onze servicemedewerker zijn gratis.

Garantie

Om optimaal te kunnen genieten van uw tuin bieden wij u een garantie van 10 jaar volgens De Garantietuin. Met deze garantie kunt u zorgeloos genieten van uw tuin.

 Wij bieden u:

  1. Garantie op alle bouwwerken, planten en gazon die wij aanleggen voor de duur van 10 jaar. Deze onderdelen kunnen bijvoorbeeld zijn: de verharding, een terrasoverkapping, een vijver, een pergola, een tuinmuur, de verlichting, de beregeningsinstallatie, de planten en het gazon.
  2. Een nieuwe plant als de door ons aangeplante plant in uw tuin doodgaat. Wij vergoeden deze dan volgens de oorspronkelijke, door ons aangeplante maat gedurende 10 jaar.
  3. Periodiek bezoek van onze servicemedewerker waarbij u “tips and tricks” krijgt met betrekking tot het onderhoud van uw tuin.

 

Hoewel we deze garantie het liefst onbeperkt zouden geven, zijn er toch een aantal voorwaarden aan verbonden. We hebben deze tot een minimum beperkt en zijn volgens ons allemaal logisch en met gezond verstand voor iedereen te begrijpen:

  1. De tuin wordt op de juiste manier door u gebruikt en onderhouden, met ondersteuning van onze servicemedewerker die periodiek bij u op bezoek komt en onderhoudsadviezen geeft. U kunt er uiteraard ook voor kiezen om het onderhoud door ons te laten uitvoeren. Indien de tuin ondeskundig en/of onzorgvuldig wordt onderhouden of gebruikt, dan komt de garantie te vervallen.
  2. Voor alle apparatuur (bijvoorbeeld tuinverlichting, vijverpompen, vijverfilters, beregeningscomputers en buitenkeukens) geldt de garantietermijn van de leverancier. We zullen de betreffende garantietermijnen duidelijk op de offerte vermelden.
  3. Schade aan de tuin als gevolg van extreme weersinvloeden, zoals overvloedige regen, hagel, storm en blikseminslag valt buiten de garantie.
  4. Schade aan planten door ziekten en plagen vallen buiten de garantie. Het gaat hier bijvoorbeeld om een insectenplaag of konijnenvraat.
  5. Gaat u verhuizen? Dan kunt u de garantie overdragen aan de nieuwe bewoners van uw huis. Wij horen wel graag van de nieuwe bewoners dat zij in het huis zijn komen wonen.

Meer informatie over De Garantietuin vindt u op: www.degarantietuin.nl

De eerste stap naar uw nieuwe droomtuin?

We helpen u graag bij het realiseren van uw nieuwe droomtuin. Zet meteen de eerste stap en maak een afspraak.

Peter van Straalen
Bart Gevers

Afspraak maken